dissabte, 26 de desembre del 2009

Resum treball Google Docs

Google Docs

  • Serveix per a publicar documents sense la necessitat d'anar creant i enviant. Pot ser privat o públic, exemple: suro.

Com crear un document i invitar usuaris

  • Per enviar documents hem de tenir un compte de Gmail i la pàgina de Google Docs: http://docs.google.com
  • Per crear un documents, anem a crear document i si volem invitar a una persona anem a comparteix - envitar usuaris...

Pràctica realitzada a classe:

  • Hem realitzat una pràctica a classe que ha consistit en crear un document de google docs " pastís de xocolata". Cada una del grup ha fet una intervenció sobre aquest tema. Aquesta pràctica ha consistit per poder observar com es pot convidar a les companyes i com totes poden anar participant i anar editant el document.
  • Hem realitzat una segona pràctica que ha consistit en crear una presentació en google docs, on també hem participat totes les companyes del grup.
  1. Per crear una presentació hem de anar Fitxer - Nou - Presentació
  2. Anar realitzant la presentació i cada cop que es crea una diapositiva, has de guardar, per tal de que totes les companyes puguin veure els canvis realitzats.
  • Hem realitzat una tercera pràctica que ha consistit en crear un full de càlcul i participar les companyes del grup.Una de les companyes ha creat un qüestionari i la resta de companyes a contestat les preguntes i la companya que ha creat el qüestionari ha rebut les respostes i les ha adjuntat en un full de càlcul.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada