divendres, 25 de desembre del 2009

Acomiadament de l`assignatura

Bé, fins aquí el primer semestre. He de dir que ha sigut una experiència molt divertida. No podria parar de dir adjectius per definir tot això però fent un resum, podria dir que tant mestres com companys han sigut excepcionals i hem après molt uns dels altres, hem pogut compartir dies de tristesa d`alegria i de felicitat però el més important és que hem pogut fer una bona "pinya" i ens hem respectat uns els altres.

Per l`ho tant en resum, ha sigut genial!!!!!

Esperem que el segon semestre sigui el mateix.

Per començar, dir que pensava que no m`en sortiria amb l`assignatura, ja que el dia de la presentació et deien moltes coses i el bombardejaven d`informació, però mica en mica vaig anar veien que si estaves atent a classe i tenies una mica d`interès podries fer moltes coses.

Vam fer un munt de pràctiques amb diferents programes però la que més em va agradar va ser la pràctica amb el Gimp.

El principi em va costar ja que no havia utilitzat mai aquests programa però desprès poc a poc vaig anar fent. Em va agradar molt ja que a la vida quotidiana el vaig servir bastant ara! Per l`ho tant em satisfà ja que no queda com un treball de més.

L`altre activitat amb la que he disfrutat, ha sigut amb la del JClic. Va ser molt divertit poder crear activitats per a nens i nenes i desprès que ells les posessin a la pràctica. Em va agradar també ja que va ser en grup i vam poder fer un joc amb moltes ideas diferents. Crec que podré aplicar-lo al dia dia de la meva feina.

Bé com he dit abans han sigut uns mesos molt divertits i esperem veure'ns aviat!!!

BON NADAL A TOTS !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada